Din tilfredshed betyder alt for os.

avatar

Skrevet af Jens Brøgger - 22 januar, 2020

header-picture

Din tilfredshed betyder alt for os

Derfor gennemfører vi hvert år en kundetilfredshedsundersøgelse blandt alle vores kunder. Jeres feedback gør det muligt for os at gøre tingene endnu bedre.

For et år siden fortalte vi her på bloggen om vores arbejde med at sikre, at vores kunder er tilfredse med os og vores samarbejde.

Læs ”Tilfredshed blandt Scanenergis kunder” fra sidste år

Vi var på det tidspunkt stolte over, at vores kundetilfredshed igen i 2018 var stigende, og selvom vi begyndte at nå et tilfredsstillende niveau, ønskede vi fortsat at forbedre os, for at give dig den bedst mulige oplevelse i vores samarbejde.

Forbedret dialog giver igen gode resultater

Det betyder, at vi det seneste år især har arbejdet på at gøre dialogen med dig endnu tættere primært igennem en troværdig, forretningsudviklende dialog. Du skal nemlig opleve, at du får værdi af vores samarbejde.

Ud fra vores seneste kundetilfredshedsundersøgelse i november 2019 ser det ud til, at det er lykkedes. Vi er ydmyge og stolte over, at vi igen i år oplever fremgang i kundetilfredsheden.

Nåede du ikke at svare? Du er altid velkommen til at kontakte os med din feedback

3 kendetegn på vores mest tilfredse kunder

Vi har læst hver eneste besvarelse fra jer og er taknemmelige for, at så mange af jer har taget sig tid til at svare.

Svarene er samlet til intern brug, men vi vil lige fortælle, at kendetegnene for en tilfreds Scanenergi-kunde i 2019 er, at han/hun:

  • har gennemført et eller flere energibesparende tiltag
  • bruger vores kundeportal aktivt til at finde relevant viden
  • oplever en reduktion i de samlede omkostninger til energi.

Øget bæredygtighed

Derudover hæfter vi os ved, at mere en tredjedel af jer har oplevet, at vi medvirker til et øget fokus på bæredygtighed. Det er vi faktisk ret stolte af.

Bæredygtighed har været et relevant tema i hele 2019, og det fortsætter helt sikkert med at være aktuelt i flere år frem.

Læs også artiklen ”Det skal være grønt”

Hos Scanenergi A/S har vi særligt fokus på bæredygtighed i form af:

Hvilke bæredygtige tiltag har du gang i?

Du har helt sikkert også fokus på bæredygtighed i et eller andet omfang, men husker du, at fortælle dine kunder og øvrige interessenter om dine tiltag? Hvis du fx ønsker en bæredygtig tilgang på dit energiforbrug, kan vi hjælpe dig ­– både med at kortlægge relevante tiltag og ved at give dig adgang til grafisk materiale, som du kan bruge proaktivt i din markedsføring.

Kontakt os for at høre nærmere

Tak

Jeg vil til sidst blot sige tak til dig, der deltog og gav din uforbeholdne feedback. Vi er glade for alle kommentarer; både dem fra dig, der er tilfreds og dig, der ikke er. Vi vil gøre vores bedste for fortsat at have en god og tillidsbaseret relation til jer alle.

Og husk – du er altid velkommen til at kontakte os med kommentarer, ris og ros.

Jens Brøgger

Emner: Bæredygtighed, Energibesparelser, Kundetilfredshed

Seneste blogindlæg:

Markedsrapport uge 47

read more

Er energisynet lovpligtigt i din virksomhed?

read more

Rådgivernyt - Belysningsguide

read more

A clear and bold header