Tilfredshed blandt Scanenergis kunder.

avatar

Skrevet af Jens Brøgger - 23 januar, 2019

header-picture

Tilfredshed blandt Scanenergis kunder

Scanenergi har specielt de seneste 5 år arbejdet intensivt med at forbedre oplevelsen og værdien i et samarbejde med selskabet – og det har resulteret i flotte tilbagemeldinger fra vore kunder.

Det har ikke været let, der har været nogen modgang og enkelte tilbagefald, men det er lykkedes med den rette fokusering.

Netop derfor er vi også meget stolte af at vi for 5. år i streg har oplevet en stigende kundetilfredshed. Nogle vil hævde, at vi startede på et lavt niveau, der er måske noget om snakken. MEN, det er også et faktum, at vi via et hårdt arbejde nu har et yderst tilfredsstillende niveau på kundetilfredsheden.

Men vi kan fortsat blive bedre, og selvfølgelig vil vi søge at blive bedre, så vi kan give vores kunder endnu mere værdi i et samarbejde med Scanenergi. Vi er bevidste om, at vores kunder samarbejder med os på grund af en generel tilfredshed, og vi skal gøre vores til at forbedre samarbejdet.

Vores kunder er i særlig grad tilfredse med følgende områder i samarbejdet med Scanenergi:

  • Vi opfattes som nemme at samarbejde med.
  • Processen omkring indberetning og udbetaling af tilskud til energibesparelser er smidig.
  • Vores energirådgivere leverer rådgivning og materialer, der hjælper vores kunder til at reducere deres energiforbrug. Læs mere i vores kundecase på Fastplast.
  • Vores kundeservice er hurtige til at hjælpe vores kunder. Du kan læse mere om vores kundeservice her.

I det hele taget kan vi se, at mange af vores indsatser betaler sig. Vi har investeret både tid og penge i at gøre det ”nemt” at være kunde. Vores erfaring er, at det danske erhvervsliv har travlt, hvilket er godt, men netop derfor er det vigtigt, at vi gør det nemt at få værdi i et samarbejde med Scanenergi, uanset om man involverer sig i større eller mindre grad.

Derfor skal det fortsat være nemt at få fat i os enten på mail eller telefon, hvis man har brug for hjælp eller vejledning. Det skal også være nemt at indberette og få udbetalt tilskud til energibesparelser.

For hele tiden at holde fokus på det væsentligste afholder vi individuelle årlige møder med alle vores kunder.

Hvis man ønsker at vide mere om vore kunder, kan du med fordel læse mere her.

Vores vision er at være: Danske virksomheders fortrukne samarbejdspartner, når det handler om at købe el og rådgive om energioptimering

Jens Brøgger

COO

Emner: Energioptimering, Energibesparelser, Kundetilfredshed, kundeservice

Seneste blogindlæg:

Energioptimering med støtte fra EU

read more

Markedsrapport uge 15

read more

Forstå din elregning

read more

A clear and bold header