Velkommen tilbage.

avatar

Skrevet af Jens Brøgger - 13 august, 2021

header-picture

Ferien er for de fleste slut; hos Scanenergi er vi klar til at tage fat igen.

Vi sluttede foråret af med rekordmange nye kunder. Det er vi stolte over – nu skal vi sikre at de, i lighed med vores andre kunder, oplever en tilfredshed med samarbejdet. Som altid vil vi gøre vores bedste for at være nærværende, relevante og sikre, at alle kunder har den rette viden ift. mulighederne indenfor energioptimering og prisudvikling på energi.

Ny kundeportal

Derfor har vi igennem foråret puslet med en større opgradering af vores kundeportal, som vi lancerede lige inden sommerferien.

Udover at det visuelle udtryk er blevet løftet markant, har vi prioriteret at forbedre brugerfladen for at gøre det så nemt for dig at finde rundt som muligt:

scanenergi-kundeportal-overblik-21

Kundeportalen giver, i lighed med vores ”gamle” kundeportal” et godt og enkelt overblik over din virksomheds forbrug, kontrakter, regninger, optimeringsprojekter samt anden relevant viden fra branchen.

Derudover har vi på baggrund af jeres input prioriteret at gøre den enkelte kundes grønne indsatser mere synlige.

scanenergi-kundeportal-groen-optimering-21

Baggrunden for opgraderingen af kundeportalen er, at vi gennem de seneste år har erfaret, at tilfredsheden hos vores kunder blandt andet sikres gennem:

  • Øget fokus på bæredygtighed
  • En øget realisering af energibesparende tiltag
  • Inspiration til kommende tiltag
  • Kompetent og relevant sparring om energibesparende tiltag fra vores sælgere
  • Øget tryghed i forhold til energiomkostninger

(oplysningerne er baseret på vores kundetilfredshedsanalyse)

Vi håber, at du med vores nye kundeportal oplever, at de områder, du ønsker at fokusere på, er gjort nemt tilgængelige. Har du spørgsmål eller kommentarer, er du meget velkommen til at kontakte os.

Priserne stiger

Gennem det meste af foråret har vi i vores markedsrapporter berettet om stigende priser og priser, der steg noget mere end det forventede. Læs markedsrapporten for uge 24.

Men allerede nu kan du glæde dig til (eller frygte for) næste uges markedsrapport, der vil berette om fortsat stigende elpriser. Konsekvensen er, at kunder med SPOT-aftaler for indeværende år allerede har oplevet høje elpriser (sammenlignet med de seneste år), og samtidig skal forvente yderligere stigninger i efteråret.

Tid til at søge erhvervspuljen

Den 17. august åbner Erhvervspuljen for sidste gang i år. Har din virksomhed energibesparende projekter i støbeskeen, som du gerne vil søge tilskud til? Så er det nu, du skal til at klargøre din ansøgning.

Næste og sidste ansøgningsrunde i 2021 er åben fra 17. august til og med 14. september kl. 12.00. Der vil i denne runde blive givet tilsagn om op til 450 mio. kr. i tilskud​.

Få overblik over puljen og hvordan du søger

Har du brug for en dialog om jeres muligheder ift. erhvervspuljen, jeres elpris eller noget helt tredje? Kontakt os til en uforpligtende snak.

Med venlig hilsen

Jens Brøgger

Emner: Energioptimering, Energisyn, Bæredygtighed, Elpriserne, Markedsrapport, Kundetilfredshed

Seneste blogindlæg:

KLIMAskov 2024

read more

Markedsrapport uge 14 2024

read more

Rådgivernyt uge 12 – er din virksomhed omfattet af de nye regler for Energisyn?

read more

A CLEAR AND BOLD HEADER