Grøn Markedsføringspakke - fortæl om jeres grønne initiativer.

avatar

Skrevet af Jens Brøgger - 08 september, 2022

header-picture

Der bliver investeret i grønne indsatser alle steder – ikke mindst i de danske virksomheder.

Når din virksomhed bruger ressourcer på grønne tiltag, vil du gerne, udover en god samvittighed overfor vores fælles verden, se en positiv effekt i forhold til fx:

  • Øget salg
  • Gladere medarbejdere
  • Øget kundeloyalitet
  • Bedre indtjening

Ovenstående har vi, sammen med vores kunder, været bevidste om gennem flere år. Efterspørgslen på ”hjælperedskaber” til formidlingen – specielt de seneste tre år – har været stigende.

Derfor har vi sammensat en grøn markedsføringspakke til glæde for dig, der investerer i grønne indsatser.

Lidt om den grønne markedsføringspakke

Siden vores opstart i 1998 har vi specialiseret os i at hjælpe danske SMV’er. Vores erfaring med netop denne målgruppe er, at de af naturlige årsager ikke nødvendigvis kan have mange specialister ansat med fokus på andet end selve produktet/grundydelsen. Derfor har de behov for ekstern sparring på forskellige områder – fx ift. vores kernekompetencer: energi og optimering.

Derfor er vores grønne markedsføringspakke lavet specielt til dig, der sidder i en SMV. Dig, som gerne vil have en hjælpende hånd med at løfte formidlingsdelen omkring jeres grønne initiativer.

Markedsføringspakken er ganske gratis, når du er kunde, og bliver leveret i forlængelse af de produkter, du har investeret i.

Herunder ser du eksempelvis en pakke relateret til VINDenergi.

Skærmbillede 2024-04-17 kl. 11.45.47

Som du kan se, indeholder markedsføringspakken:

  • Bannere til hjemmesiden
  • Diplom
  • Tekst og grafik til dine sociale medier
  • Tekster til din hjemmeside/blog
  • Tekster til din CSR-rapport
  • En telefonisk vejledning i brugen af ovenstående materialer

Vil du høre mere om dine muligheder, er vi klar til at hjælpe dig – kontakt os til en uforpligtende snak.

Med venlig hilsen

Jens Brøgger

Emner: Energioptimering, Grøn strøm, Bæredygtighed, FNs Verdensmål, Energibesparelser, Klimatiltag, Klimaprodukter

Seneste blogindlæg:

KLIMAskov 2024

read more

Markedsrapport uge 14 2024

read more

Rådgivernyt uge 12 – er din virksomhed omfattet af de nye regler for Energisyn?

read more

A CLEAR AND BOLD HEADER